Tippek

Izmos kar, lélegzetelállító hasizom, karcsú lábak, szexi alak?




Gyorsabban és könnyebben elérheted ezeket a célokat, ha követed a Vibrohome alakformáló stúdió edzés tervét és tanácsait. Próbáld ki mire vagyunk együtt képesek! Segítünk formálni a karod, a csípőd, a feneked, a hasizmod, a combod, pont úgy, ahogy szeretnéd: gyorsan és hatékonyan. Küzdjük le együtt a zsírpárnákat!

 

Kardio edzés Vibrohome

Kardio edzés Vibrohome

 

Így lehet  lapos has rövid idő alatt!  És ha hozzánk jársz edzeni… :-)

A lapos has nem elérhetetlen álom, csupán arra kell figyelnünk, hogy mit teszünk nap mint nap a tányérunkba. Az alábbi tanácsokat megfogadva ideális nyarunk lehet, már ami a hasfalunkat illeti.

lapos has

Kezdjük a napot egy pohár citromos meleg vízzel: a citrom és meleg víz kombinációja felgyorsítja az emésztőrendszer működését és az anyagcserét.

Ne fogyasszunk reggel tejterméket: sokan érzik kényelmetlenül magukat azután, hogy tejterméket fogyasztottak. Ezért inkább helyettesítsük avokádó szendviccsel, vagy gyümölcspudinggal a tejterméket, de például a banán is kitűnő választás reggelire.

Együnk lassabban: ha gyorsan, kapkodva eszünk levegő szorul az emésztőrendszerbe, ami puffadást okozhat. Ezért rágjuk meg alaposabban az ételt, és élvezzük az ízeket.

Igyunk minél több vizet: a folyadékbevitel méregteleníti a szervezetet, semlegesíti a sót. Az emésztőrendszer működésének megkönnyítése pedig jó közérzetet eredményez.

Ne rágózzunk: ha meg akarunk szabadulni a puffadástól, ne rágózzunk, hisz a mellett, hogy levegőt nyelünk, a rágógumik cukrot is tartalmaznak, ami halálos ellensége a lapos hasnak.

Fogyasszunk quinoát: a dél-amerikai növény a parajok és a céklák családjába tartozik. Annak ellenére, hogy Európában a magját fogyasztják, a levele is ehető. A quinoa teljes értékű fehérjeforrás, azaz tartalmazza azt 9 aminosavat, melyet a szervezet nem tud előállítani, ezért élelmiszerekből kell bevinni azt. A kalóriatartalma 100 grammban 120, szénhidrát 21 gramm, rost 3 gramm, fehérje pedig 4 gramm benne.

Ne vigyük túlzásba az étkezést: a túlzott ételmennyiség puffadást okoz. Tanuljunk meg odafigyelni, hogy mit és mennyit eszünk. Ne az evés kedvéért étkezzünk!

Magas rosttartalmú élelmiszereket fogyasszunk: a fő étkezések között igyekezzünk minél több rostos élelmiszert, pl. avokádót, körtét, vagy málnát fogyasztani. Ezek szintén az emésztést segítik elő.

Egy emésztést elősegítő tea mindig jól jön: egy csésze gyömbér, lime, menta, vagy fahéjas tea megnyugtatja a gyomrot és elősegíti az emésztést. Vacsora után fogyasztva csendes és pihentető éjszakét biztosít.

Időben térjünk nyugovóra: az alvás szabályozza az anyagcserét, és ez nagyon fontos mind az egészségünk, mind a hasunk szempontjából, ezért az időbeni lefekvéssel segítsünk testünket, hogy a legmagasabb hatásfokkal működhessen.

 

Méregtelenítő léböjt

Nagyon fontos a lerakódásoktól, méreganyagoktól megtisztítani szervezetünket. Hogyan induljunk el ezen az úton?
Ehhez a nélkülözhetetlen első lépés egy minimum 3, de inkább 7 napos léböjt, amikor csak gyógyteákat, nyers zöldség- és gyümölcsleveket, friss forrásvizet iszunk. Mire is jó a böjt pontosan?

lebojt


A természeti népeknél mindmáig gyógymód a böjtölés. Az ember ilyenkor szabad akaratából lemond a szilárd étel fogyasztásáról, és szervezete életenergiáját a régi lerakódások eltávolítására fordítja. A léböjt során meghatározott ideig csak folyadékot veszünk magunkhoz. A felhalmozódott salakanyag tulajdonképpen a szervezetben felhalmozódott savakból keletkezett só. Testünk így próbál meg védekezni az elsavasodás ellen.
Az évek alatt felhalmozódott salakanyagokat úgy képzeljük el, mint egy hagymának a rétegeit. Ezek a rétegek lassan keletkeztek, és nem várható egyetlen böjtöléstől, hogy maradéktalanul el is tűnjenek.

Előítéletek és félelmek 
Nem kell attól tartanunk, hogy a szervezetünk a böjt alatt hiányt szenved valamiből. Bőséges tartalékokkal rendelkezünk fehérjékből, vitaminokból és ásványi anyagokból.
Erőnk is belülről jön: az átállást követő második naptól ismét erőnk teljében fogjuk érezni magunkat.

A böjt semmiképp sem jelent éhezést, nem egyenlő a koplalással! A lemondás nem okoz semmilyen veszteséget, ellenben fokozza a teljesítőképességet és a jó közérzetet, elősegíti a gyógyulási folyamatokat. Hatására az agyban boldogság-hormon (szerotonin) szabadul fel, a vérből és az erekből kitisztul a lerakódott zsír és mész, a belekből a többnapos mérgező maradványok. A máj regenerálódik, a bőr kitisztul, a szem újra csillog, az íriszben azonnal láthatóak a tisztulás jelei. Az egész szervezeten a megújulás lesz úrrá. A szervezet kevesebb táplálékkal is beéri, gyorsabban jóllakunk.

 

Így nyerheted vissza szülés után az alakodat! Bevált és hatékony tipp:

A gyermekáldás fantasztikus dolog és talán az egyik legszebb időszak egy nő életében. Viszont szembe kell nézni azzal a ténnyel, hogy testünk megváltozik, bőrünk veszít rugalmasságából. A kisbabával sajnos felesleges zsírpárnákat is kapunk ajándékba, amit egy idő után már nagyon nehéz elfogadni.

images

A megfelelő edzésforma
Cindy Crawford, Heidi Klum, Claudia Schiffer. Hogy mi a közös bennük? Mindannyian szupermodellek, édesanyák, és vibrációs tréninggel szerezték vissza gyönyörű alakjukat. „Az edzők számára kihívást jelent az anyukák edzése. Az erő, az izmok funkciója, az izomtónus és az energia visszaszerzése közben a terhesség alatt lerakódott zsírkészletek letornázása is feladat. Emiatt hatékony, gyors, ugyanakkor nem kimerítő megoldásra van szükség. A vibrációs tréning természetes izomstimulációja tökéletes megoldás erre. A hát- és deréktáj stabilitás visszaállítására összpontosító teljes test vibráció úgy edz, hogy közben az alváshiányos, nem igazán ráérő és kevés energiával bíró anyukák esetében felgyorsítja az edzést. Sok kismama szeretne megszabadulni a lerakódott zsírtól, szeretné magát újra energikusnak érezni, de egyszerűen nem ér rá edzeni. A Vibrációs tréner gyors (max. 30 perc), hatékony, és a problémákat együttesen kezelő edzési módszer, mely a szülés utáni problémás területekre koncentrál, azaz a hasra, az alhasi izmokra és a zsírmennyiség csökkentésre.

 

Csontritkulás: Nagyon veszélyes, vegyük komolyan!

Csak Magyarországon közel egymillióan szenvednek csontritkulásban. A betegség igen veszélyes, csonttöréssel, gyakran combnyaktöréssel jár, ami pedig az estek 25 százalékában egy éven belül halállal végződik. Mit tegyünk, hogy elkerüljük a kórt? És mit, ha már megvan a baj?

Néma járvány. Néma, mert látszólag egészséges embereknél is jelentkezhet tünetmentesen. Járvány, mivel csak Magyarországon közel egymillióan szenvednek a betegségben. „A csontritkulás igen veszélyes, mivel csonttöréssel járhat, és ha már egyszer volt valakinek törése, exponenciálisan nő a rizikó egy későbbi törésre” – mondta el az mno.hu-nak dr. Kovács Ferenc reumatológus. A szakorvos szerint a legnagyobb veszélyben azok vannak, akiknek combnyaktörést kellett elszenvedniük, ugyanis 25 százalékuk a törés utáni egy éven belül meghal, míg 30 százalékuk élete végéig ápolásra szorul. A számok megdöbbentőek.

Legnagyobb veszélyben a nők vannak, a betegségben szenvedők kétharmada ugyanis a szebbik nem képviselői, ők hajlamosabbak a csontritkulásra” – fejtette ki a főorvos. Különösen azoknál a nőknél alakul ki nagyobb eséllyel, akik vékony testalkatúak, akiknél az átlagosnál később jelentkezik a menstruáció, illetve akik nem szültek. A betegség rizikótényezői közé szokták sorolni továbbá a mozgásszegény életmódot, a pajzsmirigy-túlműködést, az egyes típusú cukorbetegséget, a dohányzást, a felszívódási zavart, a D-vitamin-hiányt, bizonyos gyógyszerek (például vérhígítók, epilepszia ellenes szerek, szteroidok) tartós és folyamatos szedését.

Mit lehet tenni, hogy elkerüljük?

Az ember végleges csonttömege 24 éves korra alakul ki, addig el kell érni, hogy a csontok a lehető legnagyobb szilárdságúak legyenek, így a megelőzés már gyermekkorban elkezdődik” – magyarázta a reumatológus. Nagyon fontos a kalciumban gazdag, változatos étrend (tejtermékek, mák, olajos magvak), illetve a kalcium beépülése szempontjából az aktív testmozgás is elkerülhetetlen.

Itt ajánljuk figyelmébe a 3D-s Vibrációs edzést, mely javítja a csontsűrűség arányát!

4 ital, amellyel megkönnyítheted az edzést

A tavasz beköszöntével mindenki igyekszik megszabadulni a télen felszedett plusz kilóktól. Az alábbi italok segíthetnek eredményesebbé tenni az edzéseidet.

1. Répa ital
Mindamellett hogy nagyon egészséges, nagyon hasznos is, hiszen a benne lévő nitrát vegyületek gyorsítják a véráramlást és elősegítik az izmok fejlődését. A torna előtt és után is ajánlatos egy pohárral fogyasztani belőle.

2. Kávé
Sokat olvashattunk már a kávé előnyeiről és hátrányairól, de a legújabb kutatások szerint igenis segít égetni a kalóriákat, így például cardio edzés előtt fogyasztva növeli az edzés során elégetett kalóriák számát.

3. Kakaó/csokis tej
A fehérje és szénhidrát kombinációjával segít az edzés utáni mikor szakadások gyors regenerálásában, így kevésbé érzünk majd izomlázat és hamarabb állunk készen egy újabb kiadós mozgásra. E mellett pedig az édesszájúak cukorigényét is kielégíti.

4. Kókusztej
Ez a káliumban gazdag ital, hatásos minimális izomgörcsök kezelésére. Tökéletes kísérője lehet egy kiadós edzésnek!

Az életmódbeli pozitív változások lassítják az öregedési folyamatokat

 

Az olyan pozitív változások, változtatások, mint egy egészséges étrend bevezetése, fokozott testmozgás, stb. lassíthatják az öregedési folyamatokat, írja a Tha Lancet Oncology tudományos folyóirat.

A Kaliforniai Egyetem kutatói azt fedezték fel, hogy bizonyos életmódbeli változtatások képesek a telomerek hosszúságán változtatni.

A telomerek DNS-fehérjék, melyek a kromoszómák végén találhatók és az öregedési folyamatokat kontrollálják. Megvédik a kromoszómákat a károsodásoktól. Azonban, ha a telomerek sérülnek vagy megrövidülnek, akkor az adott sejt hamarabb elpusztul, az öregedési folyamat felgyorsul.

A biológiai élethosszunkat ezek vizsgálatával, a kutatók szerint, nagy pontossággal meg lehet mondani. A rövidebb telomereket a fiatalkori elhalálozás magasabb kockázatával hozták összefüggésbe, illetve egyéb korhoz köthető betegségekkel, rákkal, szív-érrendszeri kórképekkel, demenciával és elhízással.

A vizsgálatot a kutatók férfiakon végezték el. Két csoportot hoztak létre, mindkettő esetében alacsony kockázatú prosztata rákkal. Egyik esetében sem végeztek el semmilyen beavatkozást a rák kezelésére. Az egyik csoport esetében életmódbeli változtatásokat vezettek be: egészséges étrendet, fokozott testmozgást, meditálást és jógát, mint stressz kezelő eszközöket, illetve szociális támogatást. A másik csoport esetében semmilyen hasonló változás nem zajlott le. 5 évvel később minden résztvevő esetében megmérték a telomerek hosszúságát.

Azt találták, hogy az életmódváltozás hosszabbá tette a telomereket 10 százalékkal, míg a másik csoport esetében 3 százalékkal csökkent a hosszúságuk.

Ugyan a kutatás nem arra irányult, hogy miként hat az életmódváltozás a prosztatarákra, mégis ki lehet jelenteni, hogy a korai stádiumban felfedezett rák esetén javulást lehet elérni.

 

A zöldségek és gyümölcsök állandó fogyasztása hozzájárul szervezetünk zökkenőmentes működéséhez, számos betegséget megelőzhetünk és gyógyíthatunk velük, hogy melyek is ezek a természetes orvosságok, azt a következőkben megtudhatjátok.

Lédús narancs
Ennek a gyümölcsnek a legnagyobb előnye a C-vitamin forrása, napi egy narancs és máris megvan a kellő mennyiségű adag a szervezetnek. A- és B- vitamin tartalmának köszönhetően hatékonyan szépíti és táplálja a bőrt, hogy az mindig tündöklő formában legyen. Vízhajtó hatása révén tisztítja a szervezetet és a veséket, nem engedi a vesekő kialakulását. Fertőzések és baktériumok elűzésére is bátran alkalmazható, megszabadít mindenfajta vírustól. Védi az érfalakat, így a dohányosok és cukorbeteg állandó tápanyaga kell hogy legyen! A fogyókúrázóknak remek eledelül szolgál, hiszen alig van benne kalória.

Banán az energiabomba
A banán egy nagyon népszerű gyümölcs, az év bármelyik szakaszában hozzáférhetünk és remek tápanyagul szolgál, azt viszont már kevesebben tudják, hogy rengeteg jótékony hatása van. Magas a kálium és a magnézium tartalma, amik védik a csontjainkat és a szívünket. A gyakori vizelés okozta kalcium hiány sok embert veszélyeztet, a banán fogyasztásával ezt is meggátolhatjuk. Rendkívül megerősíti a gyomorfalat és fellép a gyomorsavval és fekéllyel szemben, kínzó székrekedésnél és emésztési zavaroknál is gyorsan megkönnyebbülést hoz. Egy fárasztó, megterhelő nap után az energiatartalmunkat egyszerűen visszanyerhetjük egy banán elrágcsálásával.

Alma a régi csodatévő
Az egyik legegészségesebb táplálékok között szerepel, már az ókorban felfedezték, hogy mennyi mindenre jó ez a szuper gyümölcs. Rengeteg ásványi anyagot tartalmaz, káliumot, kalciumot, foszfort, jódot, magnéziumot, nátriumot, fluort és cinket, valamint gazdag A, B- és C-vitaminban. Flavonoid tartalmának köszönhetően extra erőssé teszi az immunrendszerünket, védőpajzsként szolgál a rákos megbetegedések, szív- és érrendszeri panaszok, valamint a vírusok ellen. Érdemes a gyerekek hátizsákjába is elrejteni egy almát, hiszen segít a koncentrációban és az agy működésében is. A nőknek különösképpen ajánlott, hiszen a menstruációs időszakokban csökkenti a kellemetlenségeket és a terhes nőket kínzó hányingert is elmulasztja, emellett megelőzi az asztma kialakulását a kisbabáknál. Héjastul fogyasszuk, hiszen abban található a legtöbb hasznos anyag.

Érdekesség:
Az alma hiába savas, mégis lúgosítja a szervezetet, valamint egyszerre gyógyítja a székrekedést és a hasmenést.

Praktikák a narancsbőrre:

Meleg-hideg vizes váltózuhany: serkenti a vérkeringést, erősíti a kötőszövetet, ezáltal feszesíti a bőrt! Irányítsd a problémás területre, és ügyelve a fokozatosságra, váltogasd pár percig.

zuhany

Tengeri só: ha narancsbőrrel küzdesz, a konyhád helyett a fürdőszobában használd a só durvább szemű változatát! Az étkezésben vízmegkötő szerepe van, viszont ha a problémás területeket dörzsöld be vele, akkor méregtelenítő hatása érvényesül. Használd hetente kétszer, kevés vízzel, bőrradírként!

so-300x212

Hidratálás belülről- a gyönyörű és egészséges bőr egyik titka

A víz testünk egyik elsődleges összetevője: átlagosan a testsúly 60 százalékát teszi ki.
Minden testi folyamathoz szükségünk van vízre. A természetes tiszta víz felfrissít, élénkít, kimossa a méreganyagokat a szervezetből, elszállítja a tápanyagokat a sejtekhez.
A fogyáshoz, és a narancsbőr eltüntetéséhez szintén elengedhetetlen a megfelelő folyadékbevitel.
A Vibrációs Tréner feltöri a zsírsejteket és ezek a nyirokkeringéssel távoznak.

133191

 

Fogyást segítő praktikák: 

Fogyást segítő megoldás a meleg italok kortyolgatása, persze csak akkor, ha nem cukrozott italokról van szó. Teltségérzetet okoz a meleg ital. Igyunk sok teát. A zöld tea jó zsíroldó hatású, de ihatunk más, fogyást segítő teakeveréket is.

Ha nassolni van kedvünk, akkor elégedjünk meg a zöldségfélékkel is!

A húsokat, zöldségeket zsiradék nélkül készítsük el. Grillezve, vagy fóliába csomagolva és megsütve igazán egészségesek.

A rendszeres mozgás elengedhetetlen. Használjunk ki minden lehetőséget a mozgásra. Ha nem visz messze az utunk, ne az autót, vagy a tömegközlekedési eszközt válasszuk, hanem gyalogoljunk. Lift helyett válasszuk a lépcsőzést!

Ügyeljünk arra, hogy az anyagcserénk ne legyen lassú, mert ez lassítja a fogyást. Segítsünk magunkon rostban gazdag étkezéssel!