skip to Main Content

A funkcionális edzés a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg.

funkcionális köredzésAz edzésforma lényege, hogy a programot különböző jellegű (erő-, és állóképesség fejlesztő) gyakorlatokból állítjuk össze, amelyeket meghatározott sorrendben, intenzitással, ismétlésszámmal, ideig hajtanak végre a résztvevők. Az alapot a mindennapi élet során előforduló mozgások adják a gyakorlatokhoz, pl. guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi. Ahhoz, hogy ezeket az összetettebb gyakorlatokat végre tudjuk hajtani, mindig stabilizálni kell a kiinduló testhelyzetünket a core izomzat segítségével.

A funkcionális edzés „mellékhatásaként” erősödnek a hasizmok és a mély hátizmok is. A hagyományos alakformáló, erősítő edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejlesztő hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!

A köredzés alkalmas alakformálásra, erősítésre, valamint magas intenzitása miatt jó állóképességre is szert tehetünk vele. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretik a változatos, de egyben preventív és hatékony edzésformát.

Back To Top